آموزشگاه طراحی لباس در تهران (آموزش طراحی مد)

آموزش طراحی مد و لباس در آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان

طراحی مد و لباس یکی از جذاب‌ترین و پر طرفدارترین رشته‌های هنری و خدماتی در حال‌ حاضر در ایران و خارج از ایران می‌باشد. آموزش طراحی مد نیز از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی در سراسر جهان است.

لباس از موضوعات مهم و مورد توجه هنرمندان، ورزشکاران، افراد مشهور، جوانان، کودکان، زنان و مردان است، پس داشتن شغل در زمینه طراحی مد و فشن به معنای داشتن درآمد بسیار خوب و البته پایدار است، البته این تعریف برای یک طراح لباس حرفه‌ای صدق می کند.

پس یادگیری دوره طراحی مد در یک آموزشگاه طراحی لباس واقعا خوب، شرط لازم و ضروری برای ورود به دنیای جذاب و پر زرق و برق مد و لباس است.

دانشجویان ما در دوره‌های طراحی مد و لباس پیشکسوتان فرا می‌گیرند ایده‌هایی که در ذهن‌شان در رابطه با طراحی لباس شکل می‌گیرد را به‌راحتی و با مهارت بالا بر روی کاغذ ترسیم کنند.

پس آموزش طراحی مد آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان با اصول و مبانی طراحی، طراحی آناتومی، طراحی فیگوراتیو اندام و صورت، طراحی تناسبات طولی و عرضی اندام شروع می‌شود تا دانشجوی دوره طراحی لباس ما بتواند به راحتی ایده‌های شکل گرفته در ذهن خود طبق نمونه کار دانشجویان در همین سایت را ترسیم کند.

نحوه آموزش کلاس طراحی مد

در کلاس طراحی مد آموزشگاه طراحی لباس و طراحی مد پیشکسوتان دانش و مهارت‌هایی در مورد خلاقیت در طراحی لباس و نوآوری، شناخت طرح‌ها و الگوها و تحلیل لباس افراد مشهور و طراحان بزرگ مد در جهان نیز به تفصیل پرداخته می‌شود.

استایلینگ، سبک‌شناسی در مد، تدابیر خطی و اصول ست کردن لباس با اساتید با تجربه و بسیار با دانش و مهارت به دانشجویان دوره طراحی مد آموزش داده می‌شود.

در کلاس طراحی مد و لباس ما، در مورد منابع و مطالعاتی که همیشه خود در زمینه مد و لباس و پارچه بتوانید به روز نگه دارید اطلاعات کافی داده خواهد شد.

دیدن عکس‌های مد و لباس، فیلم‌های متعدد در مورد طراحی لباس، بخش جذاب و کاربردی کلاس‌های طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان است.

در کلاس طراحی مد و لباس آکادمی پیشکسوتان بخش پارچه‌شناسی تخصصی لباس و بافت‌شناسی لباس، جنسیت‌شناسی و بررسی نمونه‌های متعدد پارچه‌های موجود در بازار قسمت مهمی از کلاس طراحی لباس را تشکیل داده است.

طراحی لباس کودک، طراحی لباس میهمانی، طراحی لباس عروس، طراحی لباس ورزشکاران، طراحی لباس مجلسی، الگوسازی لباس، طراحی پارچه، طراحی کفش، طراحی مانتو، طراحی شال و روسری، استایلیست مد که می‌تواند جواهرات و اکسسوری‌های مختلف را با توجه به مناسب و رویداد با لباس هماهنگ و ست کند که نیاز به سواد بصری دارد و نیز آشنایی با برندها و محصولات آن‌ها و همینطور بخش مهم سیلوِئت که انواع فرم‌های بدن را بررسی می‌کند از قسمت‌های مهم دیگر کلاس طراحی مد آموزشگاه مد پیشکسوتان است.

یکی از بخش‌های مهم دوره طراحی لباس آموزشگاه مد پیشکسوتان روانشناسی تخصصی رنگ در لباس است که باید ترسیم دایره و چرخه رنگ و تحلیل رنگ‌ها از نظر ماهیت رنگ، تونالیته و هارمونی رنگ‌ها، رنگ‌های مکمل و اصلی، باورهای رنگی در لباس می‌باشد که دانشجو به ترسیم چرخه رنگ در کلاس نیز می‌پردازد.

ثبت‌نام دوره آموزش طراحی مد

ثبت‌نام و شهریه دوره طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان شهریه مصوب سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای بوده و اساتید کلاس‌های طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان از بین بهترین، با دانش‌ترین و ماهرترین طراحان لباس و تحصیل‌کرده در همین رشته و دارای سابقه مناسب در بازار طراحی  لباس در کشور و بعضی کشورهای دیگر هستند و در پایان دوره طراحی لباس دانشجویان مدرک بین‌المللی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای را دریافت می‌کنند.

آموزشگاه طراحی مد و لباس پیشکسوتان از سال 1371 به‌عنوان اولین آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای شمیرانات با آموزش به پیش از 14000 نفر تاکنون و دارای رتبه ممتاز در رشته طراحی مد و لباس به علاقه‌مندان به ورود به بازار جذاب مد و فشن خدمات با کیفیت آموزشی ارائه می‌کند.

برای اطلاع از ساعات و روزهای تشکیل کلاس طراحی مد آموزشگاه پیشکسوتان و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های 2270696722706966 تماس بگیرید و همچنین در همین سایت نمونه کار دانشجویان کلاس طراحی مد در دوره‌های مختلف را ملاحظه کنید.

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×