آموزشگاه طراحی لباس در تهران (آموزش طراحی لباس زنانه)

آموزش طراحی لباس زنانه در آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان

 

 

در مورد کلاس آموزش طراحی لباس زنانه بیشتر، دقیق‌تر و بهتر بدانیم:

این دوره یعنی دوره آموزش طراحی لباس زنانه در آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان به‌صورت یک دوره آموزشی جامع و کامل با سرفصل‌های بسیار کاربردی، جدید و به‌طور کاملاً عملی با تجهیزات و امکانات آموزشی مدرن با عنوان دوره جامع طراحی لباس زنانه برگزار می‌شود.

مزایای دوره

دوره آموزش طراحی لباس زنانه از جمله شغل‌های پردرآمد و دارای وجه و جایگاه اجتماعی بالا و شناخته شده در بازار کار می‌باشد که دانشجو در دوره طراحی لباس زنانه باید از توانایی طراحی آناتومی زنان، طراحی لباس زنانه، آشنایی کامل با انواع سبک‌های رایج لباس، روانشناسی تخصصی رنگ در لباس زنانه، آگاهی دقیق و کامل از انواع جنسیت‌، بافت و پارچه لباس‌های زنانه، رفع عیوب اندامی در طراحی لباس زنانه، توانایی ایده‌پردازی و خلاقیت در طراحی لباس زنانه و خلق لباسی که شایسته ارائه در صنعت مد و پوشاک باشد، برخوردار بوده و گواهی پایان دوره طراحی مد و طراحی لباس از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور صادر می‌شود.

 این گواهی‌نامه قابل ترجمه و ارائه به سفارت و استفاده در سایر کشورها بوده و همچنین مدرک فنی‌وحرفه‌ای طراحی لباس در داخل کشور نیز از اعتبار کافی و بسیار بالا برخوردار است تا جایی‌که کارآموز با مدرک فنی‌وحرفه‌ای می‌تواند جواز کسب‌وکار اخذ نموده و نیز مبادرت به دریافت وام خوداشتغالی تا سقف دویست‌وپنجاه میلیون تومان نماید.

در این دوره دانشجو مباحث مهمی همچون تناسبات طولی وعرضی اندام زنانه، طراحی و تناسبات چهره، طراحی اسکلت و استخوان‌بندی اندام زن، طراحی ماهیچه‌ای اندام زن، طراحی فرهای دست‌های زن، طراحی از فرم ها پا، طراحی مدل‌های لباس زنانه، اندام استاندارد زنانه، سیلوئت اندام، تعادل، تناسبات، خطاهای بصری و انواع خطوط در طراحی لباس را به‌طور دقیق، عملی و کارگاهی زیر نظر اساتید خبره و با تجربه آموزش می‌بیند.

مطالب و سرفصل‌های دوره

دوره طراحی لباس زنانه آموزشگاه پیشکسوتان شامل آموزش استانداردهای محیط کار، رعایت اصول ارگونومی در محیط کار و بازاریابی در بازار مد و فشن نیز می‌باشد. در دوره طراحی لباس زنانه آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان در مورد انواع بافت، جنسیت و پارچه و ویژگی‌های آن‌ها و شناسایی انواع پارچه از درجه اتو و برش پارچه‌ها، انواع الیاف، پارچه‌ای چرمی، پارچه بامبو، مخمل، حریر، ساتن، سویا، ویسکوز، گیپور، جین، نایلونی، پارچه‌های پُرزدار و غیره نیز مفصل و به‌طور کامل صحبت خواهد شد. 

در دوره طراحی مد آموزشگاه ما آموزش طراحی کفش، آموزش طراحی لباس عروس، آموزش طراحی لباس مجلسی و لباس میهمانی نیز تدریس می‌شود.

آموزش طراحی لباس زنانه

اساتید کلاس طراحی لباس پیشکسوتان از بین برجسته‌ترین و با دانش‌ترین طراحان مد و لباس در کشور انتخاب شده و همگی دارای کارت مربی‌گری طراحی لباس و دارای کارنامه قابل دفاع و سابقه درخشان و موفق در بازار کار طراحی لباس و مد و فشن در کشور هستند.

برای اطلاع از ساعات و روزهای تشکیل کلاس طراحی مد و طراحی لباس زنانه آموزشگاه پیشکسوتان و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های 2270696722706966 تماس بگیرید و همچنین در همین سایت نمونه کار دانشجویان کلاس طراحی لباس زنانه در دوره‌های مختلف را ملاحظه کنید.

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×