طراحی لباس درآمدش خوبه

مزون مانتو ، مزون لباس عروس ،استایلیست شخصی ، بلاگر ،آنلاین شاپ لباس، طراح لباس مردانه،مدرس طراحی لباس،مدلینگ،عکاس لباس،طراح لباس و ……..

طراحی لباس درآمدش خوبه و همین مورد نیز موجب شده است که افراد زیادی وارد این رشته شوند. باید در نظر داشت که بسیاری از افراد این شغل را یک حرفه هیجان انگیز می دانند که هیچ وقت کسل کننده نمی شود. از همین رو اشخاصی که اغلب از خلق یک ایده جدید ذوق زده می شوند، می توانند آینده خوبی در طراحی لباس داشته باشند.

اگر شما نیز به هنر طراحی لباس و علاقه مند می باشید، می توانید از این طریق به درآمد خوبی دست یابید. هیچ بازه تعریف شده ای برای میزان درآمد شما در این حرفه وجود ندارد. افرادی که مهارت خود را افزایش می دهند و در محیط های رقابتی فعالیت می نمایند می توانند درآمد خود را به صورت تصاعدی بالا ببرند.

اکادمی مد و لباس پیشکسوتان

اکادمی مد و لباس پیشکسوتان

چرا طراحی لباس درآمدش خوبه؟

برای پاسخ به این سوال باید این نکته را مد نظر قرار داد که ایران از قدیم در مسیر جاده ابریشم قرار داشت و همین مورد نیز موجب گردید که بازرگانان زیادی پارچه های خود را از این طریق وارد کشور نمایند. به همین دلیل اعلا ترین پارچه ها همیشه در نزد علاقه مندان به خیاطی بوده است. البته دلیل دیگر این موضوع که طراحی لباس درآمدش خوبه، تاریخچه کشور ایران است که همیشه به هنر با دید دیگری نگاه میشد. ایرانیان افراد خوش ذوق و سلیقه ای می باشند که می توانند با خلق ایده های خود نظر مثبت سایرین را جلب کنند.

اگر در ایران طراحی لباس و تکنیک های آن را فرا بگیرید، به راحتی می توانید به صورت متوسط و در ابتدای کار، درآمد حدود 4 تا 15 میلیون تومان در ماه داشته باشید. البته این مورد درآمد یک شخص تازه کار است. قطعا افراد حرفه ای درآمد بالایی خواهند داشت. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید در کشوری چون کانادا یک شخص تازه کار در حوزه طراحی لباس، می تواند درآمدی حدود 75 هزار دلار در ماه داشته باشد. البته این رقم با سرعت در حال افزایش است.

درآمد طراح لباس در کشورهای خارجی:

نه تنها در ایران طراحی لباس درآمدش خوبه، بلکه این مورد در خارج از کشور نیز مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. برای اینکه با موقعیت و بازار کار خوب این شغل آشنا شوید، به آمار و ارقام زیر می توانید دقت نمایید:

  • آلمان: در آلمان رشته طراحی لباس به صورت آکادمیک در دانشگاه ها ارائه می شود. فرصت های شغلی زیادی نیز در اختیار علاقه مندان و فارغ التحصیلان می باشد. جالب است که بدانید برلین در زمینه مد و طراحی لباس یکی از بخش های فعال می باشد. اگر به عنوان یک شخص تازه کار در آلمان اقدام به طراحی لباس نمایید، در ماه حدود 400 یورو درآمد دارید.
طراحی لباس رو از کجا شروع کنم؟

طراحی لباس رو از کجا شروع کنم؟

  • استرالیا: استرالیا را نیز می توان یکی از کشورهای فعال در عرصه طراحی لباس دانست. میزان درآمد یک طراح لباس معمولی در این کشور، سالانه حدود 100 هزار یورو است. البته هر اندازه شهرت شما در این رشته بیشتر باشد، به همان اندازه درآمد شما بیشتر خواهد بود. یک دلیل اینکه طراحی لباس درآمدش خوبه، وضعیت اقتصادی خوب در این کشور است که مواد اولیه مناسبی در اختیار افراد قرار داده میشود.
  • ترکیه: در ترکیه نیز درآمد طراحی لباس عالی است. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی به راحتی می تواند انواع لباس های روز را به جهان معرفی نماید. چون انواع برندها در این کشور دارای شعبه فعال هستند، لذا مدل های ترند شده همیشه در اختیار طراحان لباس قرار دارند تا از آنها ایده بگیرند. در ترکیه نیز یک طراح لباس معمولی حدود 1500 لیر در ماه درآمد دارد.

افزایش درآمد شغل طراح لباس:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که درآمد شغل طراحی لباس بسیار خوب است. اما شما برای اینکه بتوانید درآمد خود را در این رشته افزایش دهید لازم است تا مهارت های خود را بالا ببرید. از دیگر فاکتورهایی که به افزایش درآمد در این رشته کمک می نمایند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصویرسازی به شما در کشیدن انواع طرح ها و ارائه آنان به مشتری کمک می نماید. این مورد تا حد زیادی به هنر نقاشی فرد نیز بستگی دارد.
  • شما می توانید با طراحی نمودن لباس ها برای انواع مزون ها درآمد شغل طراحی لباس خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که با این کار برند های متفاوت با هنر شما آشنا می شوند. از همین رو می توانند به صورت دائمی با شما فعالیت نمایند.
  • آینده دانشجویان ما

    آینده دانشجویان ما

    کار با نرم افزار های طراحی لباس نیز می تواند در زمان و هزینه های اولیه طراحی، صرفه جویی کرده و درآمد شما را افزایش دهند. شما از این طریق قادر خواهید بود طرح را از جنبه های مختلف به مشتری نشان داده و او را به سمت خود جلب نمایید.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که درآمد شغل طراحی لباس تا حدی خوب می باشد که افراد با کمترین سابقه کاری نیز می توانند بدون سرمایه اولیه، موفق شوند و ما به این نتیجه می رسیم که واقعا طراحی لباس درآمدش خوبه .

https://theartcareerproject.com/careers/fashion-design/

https://uk.indeed.com/career-advice/pay-salary/how-much-does-fashion-designer-make

4.4/5 - (5 امتیاز)

آموزش دوره طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×