دانشگاه مدآرت فرانسه یکی از دانشگاه های معتبر در زمینه مد و فشن در فرانسه است که پیشگامان آینده تجارت پارچه، لوازم جانبی لباس و کالاهای لوکس دنیای مد را آموزش می دهد. موسسه مدآرت برنامه های مدون تحصیلی از دبیرستان تا مقاطع کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که آموزش هایی را برای طراحان / سازندگان الگو و همچنین مدیران صنعت مد و کالاهای لوکس فراهم می آورد.

دانشگاه مدآرت فرانسه در حوزه های مد و وسایل لوکس جانبی لباس مشهور است، Mod’Art International برای آموزش حرفه ای طراحان فردا از روش های پیشرفته فنی، خلاقانه و سازگار استفاده می نماید. در این موسسه عالی انجمن های جذب در بازار کار، به منظور برقراری ارتباط بین دانشجویان و برند های برجسته مد، دوره های کارآموزی رایگانی برگزار می نمایند که افراد پس از اتمام تحصیل بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند. دانشگاه مدآرت فرانسه از طریق ارائه اقامت و برگزاری سمینارهای خارج از کشور، با دانشگاه های شریک و همچنین پیشرو در زمینه مد و لباس همکاری نموده تا سطح علمی خود را ارتقا دهد. موسسه مدآرت همواره از برنامه های درسی انگلیسی پشتیبانی می کند. این مورد دانشجویان را قادر می سازد تا دانش خود را غنی کنند و دانش حرفه ای خود را گسترش دهند. با این کار تجربه طراحی لباس آنها در سطح بین المللی افزایش می یابد.

آشنایی با برنامه های تحصیلی دانشگاه مدآرت فرانسه

آشنایی با برنامه های تحصیلی دانشگاه مدآرت فرانسه:

  • مدرک کارشناسی طراحی / الگوسازی در سه سال.
    این موسسه لیسانس طراحی و الگو سازی را پس از اتمام دوره ها ارائه می نماید.
  • مدرک کارشناسی ارشد (در 2 سال)
    در سال چهارم تحصیل دانشجو می تواند مدرک معتبر بازار کار با عنوان “مد، کالاهای لوکس و هنر زندگی” را با همکاری دانشگاه Perpignan دریافت نماید. همچنین یک مدرک RNCP سطح II “طراح مد” به وی اعطا می شود.
    در سال پنجم تحصیل نیز مدرک کارشناسی ارشد “جهت گیری هنری و مدیریت یک مجموعه”به وی اعطا می گردد. همچنین یک مدرک دیپلم سطح RNCP نیز پس از پایان دوره با نام “مدیر بین المللی در کالاهای لوکس و صنایع مد”به او ارائه می گردد.
  • مدرک کارشناسی مدیریت مد (در 3 سال)
    پس از سه سال به دانشجو مدرک لیسانس در مدیریت مد از دانشگاه مدآرت فرانسه در رشته فوق ارائه می گردد.
  • مدرک کارشناسی ارشد (در 2 سال)
    در سال چهارم: مدرک دیپلم دانشگاه مدآرت فرانسه با نام “مد، کالاهای لوکس و هنر زندگی” با همکاری دانشگاه Perpignan ارائه می گردد. همچنین یک مدرک RNCP سطح IIنیز با عنوان “مدیر بازاریابی و فروش در صنعت کالاهای لوکس و مد” به وی اعطا می گردد.
    در سال پنجم: دیپلمی با مضمون “مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مد” و همچنین یک مدرک RNCP سطح I به دانشجویان با نام “مدیر بین المللی در کالاهای لوکس و صنایع مد”تحویل داده خواهد شد.

آشنایی با دانشگاه مدآرت فرانسه

آشنایی با دانشگاه مدآرت فرانسه:
دانشگاه مدآرت فرانسه از جمله دانشگاه های معروف در سطح جهان است که هر ساله دانشجویان زیادی در عرصه مد و طراحی لباس را روانه بازار کار می نماید. در زیر در خصوص برنامه های تحصیلی و حرفه ای این دانشگاه، اطلاعاتی خواندنی درج شده است:

  • تحصیلات
     Mod’Art International برنامه های مختلف تحصیلی را به طور کامل از 1 تا 5 سال برای دانشجویان ترتیب می دهد. جالب است بدانید که 35٪ از دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگه افراد خارجی بوده اند که به زبان انگلیسی در آن تحصیل نموده اند. یکی از نقاط قوت این دانشگاه، این مورد است که دانشجویان می توانند در حین تحصیل در موسسه مدآرت، در برنامه های تبادل بین المللی ترم های تحصیل در خارج از کشور شرکت کنند. آنها می توانند از بین 30 مدرسه شریک Mod’Art یکی را انتخاب کنند و برای کسب تجربه و مهارت بیشتر به یکی از این مدارس رفته و دوره هایی را به صورت فشرده پشت سر بگذارند.

آشنایی با دانشگاه مدآرت فرانسه

  •  حرفه
    دانشگاه مدآرت فرانسه همواره دغدغه کار دانشجویان خود را داشته است. به همین دلیل دارای کمیته بررسی بازار است که محیط مناسبی جهت فعالیت در برندهای معتبر دنیا را برای کار فراهم می آورد. همچنین موسسه مدآرت در برنامه های کارشناسی ارشد خود شامل یک آموزش نیمه وقت است. باید بیان داشت که رهبران و مدیران این دانشگاه، دفتری را به روابط با مشاغل تخصیص داده اند که به روند استخدام دانشجویان این دانشگاه در شرکت های مختلف رسیدگی می کند. در این جلسات و گردهمایی ها بیش از 700 شریک تجاری، به منظور کمک به یافتن قرارداد کارآموزی و حرفه ای سازی و ورود به دنیای حرفه ای شرکت نموده و فعالیت می نمایند.
  •  خدمات ICT
    موسسه مدآرت فرانسه دارای کارگاه های آموزشی، مراکز تولید مواد اولیه، اتاق های رایانه حاوی رایانه های Mac و یک سالن اجتماعات با 150 صندلی است که مطابق با نیازهای آموزشی و دانش فنی فرانسه تهیه شده است. از لحاظ امکانات آموزشی دانشگاه مدآرت فرانسه در جایگاه در جهان قرار دارد.

دانشگاه مدآرت فرانسه و ویژگی های آن

  • زندگی دانشجویی
    Mod’Art International دارای خوابگاه های دانشجویی زیادی است که اغلب در مرکز شهر واقع شده اند. در واقع زندگی دانشجویی در خوابگاه های آن در فضاهای مدرن و وسیع و پر از چراغ و البته نزدیک به برج ایفل و مجسمه آزادی واقع شده است. همچنین باید توجه نمود که در یک محیط کار استثنایی از دانشجویان ملیت های مختلف استقبال می شود. این مدرسه مد دارای کارگاه های آموزشی مختلفی است که هدف آن تنها بالا بردن کیفیت آموزشی و البته مهارتی دانشجویان است.

دانشگاه مدآرت فرانسه و ویژگی های آن

  • اعتبار مدرک
    مدارک تحصیلی در طراحی مد و در رشته مدیریت مد تحت نظر موسسهMod’art International تحویل داده می شوند و در سطح RNCP I و II ارائه می گردند. مدارک دانشگاهی در “مد، کالاهای لوکس و هنر” توسط دانشگاه Perpignan ارائه می شود.بی شک می توان بیان داشت که مدارک ارائه شده توسط این دانشگاه در بالاترین سطح اعتبار بین بین دانشگاه های جهان است. بسیاری از فعالان معروف عرصه مد، در این دانشگاه اقدام به تحصیل نموده اند.

مزایای تحصیل در دانشگاه مدآرت فرانسه:
موسسه بین المللی خصوصی مد و هنر Mod ‘Art International، در پاریس دانشجویان خود را برای به دست آوردن انواع فرصت های شغلی در دنیای مد آماده می کند. این دانشگاه در دو زمینه اصلی مد به نام های طراحی و مدیریت فعالیت می نماید. به لطف همکاری با تعدادی از شرکت های تولید کننده پارچه، پوشاک و لوازم جانبی، این موسسه به دانشجویان خود بهترین فرصت های کارآموزی و استخدام را ارائه می دهد. صنعت مد در طول 20 سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بسیاری از شهرها سعی دارند برای کسب عنوان پایتخت مد جهان با پاریس رقابت کنند. اما بسیاری از طراحان خارجی هنوز برای کار و تحصیل به پاریس می آیند و در این شهر اقدام به کارآموزی و تحصیل می کنند. تجارت “مد” با شرکت های کوچک اما شخصیت قوی آغاز می شود و با توجه به پشتکار شخص می تواند، پیشرفت کند. امروزه، در جهان شرکت های “مد روز” در عرصه بین المللی “حاکم” هستند که در ابتدا سرمایه مالی قابل توجهی نداشتند. صنعت مد در حال حاضر یک شاخه کاملاً مستقل با قوانین، استانداردها و ابزارهای ارتباطی خاص خود است. این صنعت به متخصصان شایسته و آموزش دیده با روند بازار جهانی نیاز دارد. موسسه مدآرت نیز این مهم را درک کرده است و دانشجویان خود را برای رسیدن به این هدف آموزش می دهد.

مزایای تحصیل در دانشگاه مدآرت فرانسه:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در موسسه مدآرت:

هنگام ثبت نام و پذیرش در Mod’Art International فرانسه، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. لیست دقیق این مدارک را لازم است تا مستقیماً از دانشگاه بخواهید، زیرا ممکن است در کشورهای مختلف و شعب مختلف مدآرت متفاوت باشد. اما در زیر مدارک مورد نیازی که در اغلب شعب نیاز می باشد، لیست شده است که می توانید از آنها بهره ببرید:

تمام اسناد دانشگاهی
فرم درخواست آنلاین
گذرنامه
شماره تماس
آدرس ایمیل
عکس ها
اثبات پرداخت هزینه( گزارش مالی بانک)
رزومه / CV (فارغ التحصیل ، کارشناسی ارشد)
گواهی زبان و نتیجه آزمون مربوطه
بیمه درمانی و زندگی
ویزای دانشجویی
اعلامیه حمایت مالی
نامه تشویقی از افراد و اساتید برجسته
طرح پیشنهادی تحقیق (MA ، PhD)
فرم توافق نامه سرپرست (PhD)

اگر شما نیز به دنبال پذیرش در دانشگاه مدآرت فرانسه می باشید لازم است تا ابتدا رشته و برنامه تحصیلی خود را انتخاب نمایید. سپس مدارک مورد نیاز دانشگاه را تهیه کرده و برای آنان ارسال کنید تا بررسی شوند. البته باید توجه داشته باشید که بررسی مدارک فوق گاها زمانبر می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه مدآرت فرانسه

جمع بندی:
دانشگاه مدآرت فرانسه از جمله دانشگاه های قوی با سطح دانشی بالا است. با توجه به اینکه موسسه فوق برای بالا بردن کیفیت تدریس خود با سایر دانشگاه های بزرگ در زمینه مد در دنیا فعالیت می کند، لذا می توان آن را جز دانشگاه های فعال دانست. افرادی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، به کمک طرح های کارآموزی که دانشگاه ترتیب دیده است، با برند های مختلف فعالیت می کنند. لذا ابن فرصت برای آنها فراهم است که مهارت خود را ارتقا داده و در آن شرکت به صورت دائمی استخدام شوند.
با در نظر گرفتن این مهم که رشته های تحصیلی مدآرت به زبان انگلیسی تدریس می شود لذا تحصیل برای دانشجویان خارجی بسیار آسان خواهد بود.

منابع:
https://free-apply.com/en/university/1025000553

به مطلب امتیاز بده

آموزش دوره طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×