طراحی لباس پلنگی

طراحی لباس پلنگی از دیرباز تا به امروز در صنعت مد و فشن جایگاه خود را یافته است. برندهای متنوعی از طراحی پلنگی استفاده می‌کنند تا لباس‌های جذاب و مد روزی را تولید نمایند. این طراحی بر اساس رنگ‌های متنوعی مانند سفید و مشکی، قهوه‌ای و مشکی، قهوه‌ای و کرم و … مشاهده می‌شود. معمولاً طراحی لباس پلنگی از طراحی پارچه نشات می‌گیرد. بسیاری از طراحان لباس به دنبال آن هستند که پارچه‌های متنوع طرح پلنگی را بر روی متدهای انتخابی خود اعمال کنند.  به همین منظور باید آموزش جنسیت سازی پلنگی را دیده باشند و بتوانند بر اساس آموزش‌های داده شده لباسی بی‌نظیر و جذاب را طراحی کنند. در این متن همه آنچه که باید در خصوص طراحی لباس پلنگی بدانید را عنوان خواهیم نمود. شما می‌توانید قدم به قدم با آموزش جنسیت سازی پلنگی پیش بروید و یک طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد را داشته باشید.

طراحی لباس پلنگی

اگر به طراحی لباس پلنگی علاقه دارید اما نمی‌دانید چگونه باید آن را بر روی کاغذ اعمال کنید، بهترین روش برای شما آموزش جنسیت سازی است. به جرات می‌توانیم عنوان کنیم که طراحی لباس پلنگی یکی از طراحی‌های انجام شده ترند سال 2024 می‌باشد. طراحی پلنگی به دلیل آنکه از طبیعت الهام گرفته است جلوه ویژه‌ای را به لباس‌های لوکس و البته مجلسی انتقال می‌دهد. شاید اولین باری که طراحی لباس پلنگی در صنعت مد و فشن مشاهده شد در دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بوده باشد.

شما می‌توانید برای طراحی به دو شکل اقدام کنید. طراحی لباس انجام شده شما غالبا می‌تواند از پارچه پلنگی باشد و یا شما می‌توانید قسمت‌های خاصی از لباستان مانند مچ، کلاه، یقه و … را به شکل پلنگی درآورید. در دهه ۱۹۲۰ و ۳۰ از روش دوم یعنی در قسمت‌های خاصی از لباس برای طراحی لباس پلنگی استفاده می‌کردند. در دهه ۱۹۴۰ و ۵۰ میلادی از روش اول یعنی یک لباس به صورت کامل به شکل پلنگی تبعیت نمودند. برندهای مختلفی مانند پرادا، ورساچه

5/5 - (1 امتیاز)

آموزش دوره طراحی لباس

2 دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×