بهترین کتاب های استایلینگ

بهترین کتاب های استایلینگ قادر هستند به شما اطلاعات مفید و جالبی در خصوص دنیای مد و فشن بدهند.  برخی از این کتاب ها به صورت رایگان در اینترنت قابل دانلود هستند. البته شما می توانید سایر کتاب ها را نیز به صورت اینترنتی یا حضوری تهیه نمایید. در ادامه برخی از کتاب های مطرح در این حوزه و لینک دانلود کتاب های استایلینگ ذکر شده است که می توانید از آنان بهره ببرید.

معرفی بهترین کتاب های استایلینگ:

اگر شما نیز به دنبال بهترین کتاب های استایلینگ هستید تا دانش و مهارت خود را در این حوزه ارتقا دهید، می توانید از لیست زیر استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که دانلود کتاب استالینگ PDF نیز در اینترنت بسیار زیاد است.

esquire-encyclopedia-20th-century

esquire-encyclopedia-20th-century

کتاب Esquire Encyclopedia Of 20th-Century Men’s Fashion  نوشته شده توسط E. Schoeffler یکی از بهترین کتاب های استایلینگ

این کتاب استایلینگ را می توان یک کتاب جامع در حوزه فشن و مد دانست که در آن انواع استایل ها به همراه عکس های باکیفیت ذکر شده است.

کتاب Alles über Herrenschuhe نوشته شده توسط  Helge Sternke

در این کتاب شما می توانید با انواع کفش های آقایان، محل استفاده از آنان و ویژگی هر یک از آنها آشنا شوید. البته کتاب فوق به زبان آلمانی نوشته شده است که در حال حاضر نسخه های انگلیسی آن نیز در بازار وجود دارند. در این کتاب اطلاعات مفیدی در خصوص نحوه استفاده از کفش ها برای استایل های مختلف ذکر شده است.

معرفی PDF دانلود کتاب استایلینگ

معرفی PDF دانلود کتاب استایلینگ

کتاب Sharp Suits نوشته شده توسط  Eric Musgraveبه عنوان نمونه دیگر از بهترین کتاب های استایلینگ

 در این کتاب استایلینگ شما می توانید اطلاعات کافی در خصوص انواع استایل های کلاسیک را به دست آورید. بسیاری از افراد در خصوص استایل لباس های رسمی دچار مشکل می شوند. اما در کتاب مذکور می توانید تمام ناگفته ها را مطالعه نمایید.

کتاب Cuff Links نوشته شده توسط Susan Jonas & Marilyn Nissenson

اگر به اکسسوری ها علاقه دارید، این کتاب استایلینگ برایتان عالی است. در این کتاب تلاش شده است تا همه چیز در خصوص دکمه ها، سر آستین ها و مواردی از این قبیل بیان شود. با نکاتی که در این مجموعه به دست می آورید می توانید از مدل خود یک آقای جنتلمن یا خانم بینظیر بسازید.

ترسیم گسترده لباس: زنانه مردانه بچگانه تالیف و گردآوری ناصر زارع

در این کتاب استایلینگ از طراحی فیگور گرفته تا لزوم انسجام طرح ها نکاتی بیان شده است. لذا می تواند یک کتاب جامع در حوزه استایلینگ باشد. همچنین در انتهای کتاب نیز یک سری تکنیک خاص برای استالیست ها عنوان شده است.

    کتاب الکترونیک Gentleman Of The Golden Age eBook  اثر Sven Raphael Schneider یکی از بهترین کتاب های استایلینگ

این کتاب به استایل دهه 90 می پردازد. بسیاری از استایلیست ها از آن به عنوان منبع الهام بهره می برند. امروزه در بسیاری از دانشگاه ها این کتاب به عنوان یک منبع معرفی می شود.

لینک PDF دانلود کتاب استایلینگ

لینک PDF دانلود کتاب استایلینگ

کتاب Bruce Boyer Books

این کتاب استایلینگ بهترین سبک نگارش را دارد. در این کتاب شما می توانید مقالاتی را در حوزه مد و فشن مطالعه نمایید. مقالات مذکور بیشتر به دهه 80 و 90 میلادی اشاره دارند.

https://thevou.com/fashion/fashion-books/

https://threadcurve.com/womens-fashion-style-books/

3.7/5 - (28 امتیاز)

آموزش دوره طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×