راهنمای خرید کفش چرم زنانه

چرم یکی از محبوب ترین مواد اولیه برای تولید کفش است. فرآیند ساخت چرم از طریق دباغی پوست، پوست و پوست حیوانات که عمدتا ًگاو هستند، انجام می شود. فرقی نمی کند که در مورد کفش، دمپایی، کفش ورزشی، چکمه، کفش کوهنوردی، صندل صحبت کنیم، می توانیم مدل هایی را پیدا کنیم که از چرم ساخته شده اند و فوق العاده راحت هستند. خانمها هیچوقت نمی توانند از یک کفش چرم جدید و با کیفیت چشم پوشی کنند، به همین دلیل راهنمای کامل کفش چرم زنانه را آماده کردیم.

انواع کفش چرم زنانه

به طور کلی، کفشهای چرمی به سه دسته تقسیم می شوند:

چرم دانه کامل چرم دانه اصلاح شده جیر

فروشگاه کفش چرم طبی لاریکه از چرمهای خالص تمام دانه و نیز دانه اصلاح شده برای تولید کفشهایش استفاده می کند. در زیر به شرح هر کدام از این انواع چرم که در ساخت و دوخت کفش های زنانه طبی در تولیدی و فروشگاه کفش لاریکه مورد استفاده قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

کفش چرم تمام دانه

در فروشگاه کفش لاریکه، از خالص ترین نوع چرم طبیعی برای دوخت و تولید انواع کفش زنانه طبی استفاده می شود. کفش های ساخته شده از چرم دانه کامل از باکیفیت ترین کفش ها محسوب می شوند، زیرا این نوع چرم از باقی انواع چرم به مراتب خالص تر است. در این نوع از چرم کمترین فراوری روی آن انجام می شود چون خودش از بافت پر و محکم و مقاومی برخوردار است. به طور کل، هر کفشی که از چرم دانه دار درست می شود، ویژگی خاصی را در خود دارد و استفاده از این نوع چرم روی هر کفشی شکل و فرم خاص خودش را پیدا می کند. شما می توانید کفشهای غیررسمی و راحت با استایل شیک داشته باشید.

کفش های چرمی زنانه

کفش های چرمی زنانه

کفش چرم دانه اصلاح شده

دانه ای اصلاح شده نوعی چرم است که برای از بین بردن عیوب آن، مانند جای زخم از سطح مواد، سمباده کاری و صاف شده است. به عبارتی این چرم را قبل از استفاده در ساخت کفش، مورد ترمیم و بازسازی قرار می دهند. در تولیدی و فروشگاه کفش زنانه لاریکه از این نوع چرم نیز در تولید انواع کفش زنانه و طبی استفاده می شود. همگان بر این باورند که کفش های ساخته شده از چرم دانه ای اصلاح شده به اندازه چرم تمام دانه بادوام هستند، اما صاف شدن سطح، در این نوع از چرم، باعث از بین رفتن نرمی طبیعی سطح چرم می شود. بنابراین جنس آن نازک تر است و به مراقبت بیشتری نیاز خواهد داشت.

کفش جیر زنانه

کفش جیر از انواع کفش چرم موجود در بازار است. این نوع چرم از قسمت زیرین پوست حیوانات ساخته شده است. کفش های جیر زنانه نرم، با سطح صاف و بسیار راحت هستند و در عین حال بافت آنها کمی پرزدار به نظر می رسند.

چگونه از کفش های چرمی نگهداری کنیم؟

داشتن و پوشیدن کفشهای چرمی شیک و برازنده است، اما اگر میخواهیم سالها آنها را بپوشیم و رنگارنگ و براق به نظر برسند، باید به خوبی از آنها مراقبت کنیم!

از طرفی با توجه به گران بودن کفش های چرمی نسبت به سایر جنس کفش، لازم است که مدام آنها را تمیز کرده و تحت مراقبت قرار دهیم تا به طولانی شدن عمر کفش هم کمک کرده باشیم.

اولین چیزی که به شما توصیه می کنیم ممکن است ساده و بدیهی به نظر برسد اما بسیاری از مردم از آن غفلت می کنند. کفش های چرمی خود را دائما تمیز کنید. به خصوص در هوای برف و یخ.

شما باید هر ماه آنها را تمیز کنید. به شما توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار کفش های چرمی خود را با یک پارچه تمیز پاک کنید. همچنین همیشه کرم مرطوب کننده چرم یا همان واکس چرم در خانه داشته باشید. هنگامی که کفش های چرمی خود را به طور منظم مرطوب می کنید، دوام بیشتری خواهند داشت و روند استهلاک آن کند می شود. واکس های مخصوص چرم بهترین انتخاب برای مرطوب کننده هستند زیرا قوام خامه ای می تواند راحت تر به چرم نفوذ کند. نکته مهم دیگر استفاده از برس های مخصوص کفش است. بهترین آنها از مواد طبیعی با موهای بلند و نرم ساخته شده اند.

کفش چرمی زنانه از کجا بخریم؟

کفش چرمی زنانه از کجا بخریم؟

انواع کفش چرم زنانه

در ادامه به معرفی انواع کفش های چرم زنانه خواهیم پرداخت. هر کدام از این انواع می توانند از هر سه نوع جنس چرم تهیه شوند، البته انتخاب جنس چرم برای یک نوع کفش زنانه، بستگی به شکل استفاده آن نیز خواهد داشت. تولیدی و فروشگاه کفش طبی برای تولید کفش زنانه طبی از دو نوع اول چرم استفاده می کند.

کفش های چرمی مجلسی

کفش مجلسی چرمی یکی از محبوب ترین مدل های کفش در بین خانم ها است. معمولا ًیک کفش مجلسی کلاسیک بدون درز است و بدون توری، سگک، تسمه یا بند ساخته می شود. با این حال این روزها مدل های مختلفی از پمپ ها وجود دارد و طراحان سبک های مختلفی را تجربه می کنند. خانمها بسیار طرفدار این مدل کفش هستند و نه تنها در مجالس و میهمانی ها، بلکه در تمام موقعیت ها از این نوع از کفش زنانه استفاده می کنند.

کفش کتانی چرمی

ما در عصری زندگی می کنیم که کفش های کتانی چرمی یک انتخاب بسیار محبوب برای ظاهری غیررسمی تر هستند. کفش های کتانی را می توان از انواع مختلف چرم تهیه کرد و رایج ترین آنها کفش های کتانی جیر است. هنگامی که در خیابان راه می روید، تضمین می کنم حداقل چند نفر را خواهید دید که کفش های اسپرت جیر پوشیده اند.

کفش های تخت چرمی

کفش های تخت برای زمانی که می خواهید شیک و زیبا به نظر برسید اما همچنان راحت باشید و برای مدت طولانی تری راه بروید، گزینه بسیار خوبی هستند. به هنگام از راه رسیدن تابستان، خانمها در جستجوی این هستند که چه نوع کفشی بپوشند. کفش های تخت چرمی یک گزینه عالی برای روزهای گرم تابستان هستند. بسته به سبکی که می خواهید در لباس پوشیدن خود به آن برسید، می توانید آنها را با لباس های متعدد ترکیب کنید. چرم ماده ای ماندگار است، بنابراین سرمایه گذاری روی یک جفت تخت چرمی تصمیم بسیار خوبی است.

کفش پاشنه دار چرمی

کفشهای پاشنه دار یک انتخاب عالی برای هر خانمی است که میخواهد باکلاس و شیک باشد. می توانید آنها را با بسیاری از مدل های لباس مانند دامن، شلوار و شلوار جین تنگ ترکیب کنید. کفش های پاشنه دار چرمی، کفش هایی هستند که دوام زیادی دارند و ظاهری شگفت انگیز به لباس اداری شما می بخشند. بسیاری از خانمها آنها را در مناسبتهای رسمی میپوشند، اما راههای زیادی وجود دارد که میتوانید کفشهای پاشنهدار چرمی را با لباسهای غیررسمیتر بپوشید. سبک های مختلف ست کردن لباس را با این مدل کفش آزمایش کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک را بیشتر دوست دارید.

راهنمای کامل کفش های چرمی زنانه

راهنمای کامل کفش های چرمی زنانه

انواع چکمه ها و بوت های چرمی

این روزها انواع مختلفی از چکمه وجود دارد. خانمها میتوانند انتخاب کنند که چه چیزی مناسب استایل آنها است، چه چیزی راحتتر است و چه چیزی در حال حاضر مرسوم است. در فروشگاه آنلاین کفش زنانه لاریکه، انواع چکمه ها و بوت های چرمی در رنگها و سایزهای مختلف تولید شده و به فروش می رسند.

پچکمه های چرم سرحد زانو

این کفش ها گزینه مناسبی برای روزهای سرد زمستان هستند. آنها علاوه بر اینکه پا را گرم نگاه می دارند، به طور جدی شیک و به طور شگفت انگیزی همه کاره هستند. شما می توانید آنها را با انواع مختلف لباس ترکیب کنید. بسته به ظاهری که می خواهید به دست آورید، لباس را انتخاب کنید. چه بخواهید ظریفتر باشید و چه غیررسمیتر، همیشه گزینهای با چکمههای چرمی بلند وجود دارد. همچنین تنوع در رنگ و سبک وجود دارد، بنابراین شما می توانید جفت مناسب با نیازهای خود را به راحتی پیدا کنید.

چکمه های چرم رزمی ضخیم

در فصل سرما، چکمههای رزمی ضخیم، بسیار پر طرفدار هستند. این نوع چکمه ها ظریف و شیک بوده، و برای خانم هایی که سبک لباس پوشیدن آنها ترکیبی از روند، مد و راحتی است عالی هستند. وقتی آنها را می پوشید شجاع باشید و ما مطمئن هستیم که شگفت انگیز به نظر خواهید رسید. همه خانم هایی که چکمه های رزمی ضخیم می پوشند، از هر نگاه قدرتمند تر به نظر می رسند.

 

نیم بوت چرمی

می توانید نیم بوت های چرمی را با لباس، دامن و شلوار جین بپوشید. آنها همچنین گزینه ای عالی برای ظاهری زیبا هستند. این مدل کفش زنانه، یکی از زنانه ترین چکمه های ساخته شده برای زنانی هستند که شجاع هستند و اعتماد به نفس زیادی دارند! این چکمه ها را با دامن یا پیراهن ست کنید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. یا حتی می توانید آنها را با یک لباس غیر رسمی ست کنید تا راحت تر و شیک تر باشند.

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی، خانمها از این مدل کفش حتی برای کار و محیط اداری استفاده می کنند.

شما می توانید برای خرید انواع کفش زنانه چرم طبیعی و نیز طبی، در سایز ها و رنگهای مختلف، از فروشگاه آنلاین کفش طبی لاریکه دیدن کنید.

5/5 - (7 امتیاز)

اخبار صنعت مد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×