sucess fashion

امروزه برای هرکسی ثابت‌شده است که راه‌هایی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق با یک برنامه تجاری خوب وجود دارد. یکی از مشاغلی که میلیونرهای زیادی را ایجاد کرده است، کسب‌وکار طراحی لباس است. ایده خوبی برای یک طراحی لباس جدید دارید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ با ما همراه باشید. با حضور در دوره طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان، فوت‌وفن ایجاد یک کسب‌وکار طراحی لباس را خواهید آموخت

و می‌توانید به‌عنوان یک طراح لباس موفق شناخته شوید.

چگونه یک کسب و کار موفق در طراحی لباس داشته باشیم؟

  1. تحقیق کنید.

قبل از شیرجه زدن در هر کاری اطمینان حاصل کنید که در مورد آن کسب‌وکار آگاهی دارید. در مورد نحوه کار این تجارت اطلاعاتی کسب کنید. در مورد دلایل موفقیت سایر برندها بخوانید و از یک استراتژی مشابه الگو بگیرید.

  1. همه چیز را برنامه ریزی کنید.

قبل از شروع کار مخصوصاً کسب‌وکار طراحی لباس، تصویری شفاف در مورد آنچه که قصد انجام آن رادارید، داشته باشید. مثلاً اگر قصد طراحی لباس عروس رادارید، سعی کنید بدانید چه عروس‌هایی در بازار هدف شماست، آیا عروس‌هایی که ریسک می‌کنند و یک لباس عروس جدید و دیده نشده را انتخاب می‌کنند یا عروس‌هایی که همیشه به دنبال سبک‌های ریسک ناپذیر لباس عروس کلاسیک هستند؟ تصمیم بگیرید که آیا لباس عروس‌های شما فقط به‌صورت آنلاین در دسترس خواهد بود یا اینکه درنهایت قصد فروش در مزون‌ها رادارید. آیا می‌خواهید در کسب‌وکار طراحی لباس خود به طراحی مانتو بپردازید؟ استراتژی بازاریابی را به‌کار بگیرید که روش مؤثر تبلیغاتی برای برند طراحی لباس شما در مقابل بازار هدف شمارا در بربگیرد. تهیه یک برنامه عملی برای استفاده به‌عنوان یک راهنما برای بهره‌برداری بهتر، در کسب‌وکار طراحی لباس  بسیار مفید است.

برای مبتدیان: ارزش‌های تجاری، مأموریت، اهداف، استراتژی‌ها، اهداف و چشم‌انداز بلندمدت برند طراحی لباس خود را مشخص کنید.

sucess fashion

  1. رقبای خود را در کسب و کار طراحی لباس بشناسید.

همیشه باید بدانید با چه کسب‌وکارهایی طراحی لباس دیگری رقابت می‌کنید. اگر کار طراحی لباس مردانه را شروع می‌کنید، باید جستجو کنید که سایر برندهای طراحی لباس مردانه چه‌کاری انجام می‌دهند. مواردی از قبیل تنوع طراحی لباس، قیمت‌گذاری در طراحی لباس و ارتقاء آنها را بدانید. این کار امروزه به‌راحتی و با خواندن وبلاگ‌های مارک‌های رقیب و ثبت‌نام در خبرنامه‌های متعدد حوزه کسب‌وکار طراحی لباس در ایران انجام می‌شود تا اطلاعاتی راجع به آنچه دوست دارند کسب کنید. این دانش می‌تواند به شما در ادامه کار کمک کند.

  1. محصولاتی را ایجاد کنید که در کسب و کار طراحی لباس در ایران ، مردم واقعا می خرند.

به نظر می رسد این مرحله باید واضح باشد، اما با دیدن برخی از طراحی لباس ها که این روزها پیدا می کنید تعجب خواهید کرد. کیفیت طراحی لباس های خود را با گرفتن نظرات صادقانه از دیگران ، ترجیحا افرادی که در بین مخاطبان هدف شما هستند، آزمایش کنید.

       5. در مورد امور مالی کسب و کار طراحی لباس ایران آگاه باشید.

هنگامی‌که شما می‌دانید چه‌کاری را در حوزه کسب‌وکار طراحی لباس در ایران می‌خواهید انجام می‌دهید، تصور کنید که همه‌چیز چقدر برای شما هزینه دارد. وقتی شروع به تولید و فروش لباس‌های طراحی‌شده‌تان کردید، تمام هزینه‌های طراحی لباس خود را پیگیری کنید. از چندین طراح لباس دیگر، قیمت بگیرید و سپس قیمت‌ها را برای رسیدن به بهترین تولیدات ، بدون اینکه کیفیت طراحی لباس را قربانی کنید، ثبت کنید. هزینه تمام مواد موردنیازی را که ممکن است در طراحی لباس استفاده کنید اضافه کنید. پاکت نامه‌ها، جعبه‌ها و هزینه ذخیره‌سازی لباس‌های طراحی‌شده  را فراموش نکنید. با دیدن قیمت‌های صدها کسب‌وکار طراحی لباس که این روزها می‌بینید فریب نخورید. شروع یک کسب‌وکار طراحی لباس زیاد هزینه‌بر نیست اما در عوض باید مهارت طراحی لباس بالایی داشته باشید. بسیاری از این موارد به شما کمک می‌کنند تصمیم بگیرید که چقدر باید برای طراحی لباس‌های خود بپردازید.

sucess fashion

  1. با چند استراتژی تبلیغاتی در کسب و کار طراحی لباس در ایران آشنا شوید.

راهی را مشخص کنید که افرادی که نام تجاری شمارا کشف می‌کنند آن‌قدر رضایت داشته باشند که در ادامه طراحی لباس‌های  شمارا برای دیگران نیز پخش کنند. برای مبتدیان، استراتژی شما می‌تواند شامل تبلیغات PPC ، تبلیغات به وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و اینترنت باشد. حتی می‌توانید لباس‌های طراحی و تولیدشده بر اساس طراحی‌های برندتان را به‌صورت هدیه نیز بدهید. استفاده از تاکتیک‌های این‌چنینی و سایر موارد تبلیغاتی مانند این می‌تواند تأثیر شگرفی در رشد کسب‌وکار طراحی لباس شما داشته باشد. بااین‌حال، ضمن اینکه این کار برای شناخت کسب‌وکار طراحی لباس شما در ایران زیاد گران نیست اما دیر یا زود متوجه خواهید شد که برای بازاریابی کسب‌وکار طراحی لباس خود مجبور خواهید بود مقداری هم پول‌خرج‌کنید، بنابراین باید هزینه‌هایی مانند تبلیغات آنلاین طراحی لباس در اینستاگرام، حمایت مالی از ایونت ها و سایر روش‌های بازاریابی را در نظر بگیرید.

  1. شرکای خود را در کسب و کار طراحی لباس پیدا کنید.

شما ممکن است به‌تنهایی کار خود را شروع کنید اما باید شرکای دیگری پیدا کنید که به حداکثر رساندن پتانسیل برند طراحی لباس  شما کمک کنند و به شما در رسیدن به اهداف کمک کنند. در ضمن همکاری با مشاغل دیگر که ممکن است به شما کمک کند، نیز می‌تواند برای کسب‌وکار طراحی لباس شما مفید باشد.

        8. اهداف تجاری کسب و کار طراحی لباس خود را تعیین کنید.

امسال قصد فروش چند کالکشن طراحی لباس‌دارید؟ این ماه یا این هفته چطور؟ بسیاری از افراد تازه‌کار درزمینه کسب‌وکار طراحی لباس ایده‌ای ندارند، یا اهمیت نمی‌دهند. یا حتی گروهی از مردم هستند که از ترس اینکه نتوانند به آن برسند، خیلی می‌ترسند هدف خود را تعیین کنند. یک کسب‌وکار طراحی لباس موفق اهداف موفقیت را تعیین می‌کند، تا بتواند ایده‌ای کاملی ازآنچه در راستای آن کار می‌کند داشته باشد. هدفی را تعیین کنید و به توانایی خود در دستیابی به آن ایمان داشته باشید. طبق قانون جذب: اگر می‌خواهید به آن برسید، به آن خواهید رسید. اگر از این روزبه بعد تصمیم گرفتید که هرماه چند کالکشن طراحی لباس بفروشید و به کسب‌وکار طراحی لباس  خود کاملاً اعتقاد داشته باشید، تمام تلاش خود را انجام خواهید داد تا راهی برای حرکت به این‌سو را پیدا کنید. اگر هدفی را تعیین نکرده‌اید، مطمئناً با یک شکست سنگین مواجه خواهید شد.

  1. سخت تلاش کنید ولی منتظر فروش در روز اول نباشید.

برای یافتن راه‌های بهبود طراحی لباس  ، استراتژی یا عادات کاری خود تلاش کنید. وقتی درزمینه کسب‌وکار طراحی لباس تازه شروع کردید، هنوز هم یاد خواهید گرفت. برندگان دنیای طراحی لباس هرگز کنار نمی‌روند و کناره‌گیرها هرگز برنده نمی‌شوند. برای حفظ روحیه‌تان کتاب‌های آموزنده و زمینه طراحی لباس، موفقیت  و انگیزشی بخوانید. مکرراً به وب‌سایت های موفق طراحی لباس نظیر www.Tarahelebas.ir و وبلاگ‌های مارک‌های دیگر لباس مراجعه کنید و ببینید که آنها چقدر سرگرم‌کننده هستند، تا به خود یادآوری کنید که می‌خواهید در چند سال آینده در حوزه طراحی لباس کجا باشید و واقعاً چقدر شدید آن را می‌خواهید. برنامه کسب‌وکار طراحی لباس، تلاش‌های تبلیغاتی و استراتژی برند تجاری لباس  خود را از نو تغییر دهید. در نظر بگیرید که چگونه شب و روز تلاش می‌کنید و بر جنبه رقابت خود در کسب‌وکار طراحی لباستان تأکید می‌کنید.

sucess fashion

  1. از کار خود و کسب و کار طراحی لباس لذت ببرید.

اگر در این کار فقط برای طراحی لباس سریع تلاش می‌کنید، موفق نمی‌شوید و این به هر تجارت دیگر هم مربوط می‌شود. آنچه را که می‌کنید دوست داشته باشید و آنچه را دوست دارید انجام دهید. دنیای طراحی لباس و طراحی پوشش بسیار جذاب و شاد است، اشتیاق شما قطعاً در تصویر طراحی لباس‌های شما نشان داده خواهد شد. هرچه سرگرم‌کننده تر باشد، کارآمدتر خواهید بود.

آکادمی مد و لباس پیشکسوتان

منابع:

https://addicted2success.com/success-advice/top-10-tips-on-starting-your-own-successful-clothing-line/

https://smallbiztrends.com/2017/10/fashion-business-ideas.html

به مطلب امتیاز بده

آموزش دوره طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×