لاگن لوک چیست

انتخاب نوع استایل‌ برای پوشش در تابستان، بهار، زمستان و … می‌تواند در زیبایی هرچه بیشتر و جذاب نمودن شما تاثیرگذار باشد. بسیاری از ما برای انتخاب لباس‌هایمان از سبک‌های مختلف لباس و یا طراحی لباس استفاده می‌کنیم. سبک‌های متنوعی امروزه در کشورهای شرقی و همچنین در کشورهای غربی وجود دارند. به دلیل همه گیر شدن استفاده از اینترنت و همچنین دسترسی آسان‌تر افراد به کشورهای مختلف و آشنایی با نوع فرهنگ لباس پوشیدن آنها می‌توانیم عنوان کنیم که این استایل‌ها نه تنها در خارج از کشور بلکه در داخل ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از میان انواع سبک‌های پوششی می‌توانیم به لاگن لوک اشاره کنیم. استایل لاگن لوک چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ چرا به این نمونه از استایل‌ها علاقمند هستیم؟ برای اینکه این نمونه از استایل‌ها را بسازیم باید از چه محصولات و چه نوع لباس‌هایی استفاده کنیم؟ همه این سوالات را در متن زیر با عنوان لاگن لوک چیست بیان میکنیم.

ویژگی های بارز استایل لاگن لوک چیست؟

ویژگی های بارز استایل لاگن لوک چیست؟

برای آشنایی بیشتر با استایل لاگن لوک چیست، باید ابتدا بدانید که معنی لغوی این کلمه چه می‌باشد. در زبان آلمانی لاگن لوک به معنی نگاه‌های لایه‌ای است. مدت زمان کوتاهی است که در اروپا این روش رایج شده است. در لاگن لوک شما می‌توانید لباس‌های لایه لایه‌ای غیرمتعارف را به تن کنید. زمانی که هر لایه را روی لایه دیگر می‌پوشید یک حالت منحصر به فرد در نوع استایل شما ایجاد می‌شود. شاید در ابتدا فکر کنید که لایه لایه و روی یکدیگر لباس پوشیدن تنها باعث می‌شود که شما را چاق تر نشان دهد، اما این نوع پوشش سبب چاق نشان دادن شما نمیشود. در نگاه کلی استایل پوشیده شده شما با یکدیگر تناسب دارد و شما بدون هیچگونه محدودیتی لباس‌ها را روی یکدیگر می‌پوشید. افرادی که علاقمند هستند تا ظاهر هنری داشته باشند، معمولاً برای طراحی استایل لاگن لوک اقدام می‌کنند. طراحان لباس برای طراحی چنین لباس‌هایی سعی می‌کنند الگوها را یکی پس از دیگری روی یکدیگر قرار دهند و استایل جدیدی می سازند.

 

 

در حالت کلی برای آنکه به شما عنوان کنیم دلیل اصلی طراحی لاگن لوک چیست، باید بیان کنیم که پنهان کردن الگوی اصلی لباس و ایجاد یک لباس جدید که فردی نمی‌تواند به سادگی نحوه طراحی و الگوی آن را حدس بزند، دلیل اصلی طراحی چنین لباس‌هایی بوده است.

دلیل علاقه افراد به استایل لاگن لوک چیست؟

شما در استایل لاگن لوک می‌توانید احساسات درونی خود را با این سبک به نمایش بگذارید.  در این استایل لباس‌هایی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند به خودی خود به یک اثر هنری تبدیل خواهند شد. این لباس‌ها به شما احساس نوستالژیک می‌دهند. از طرفی بسیار راحت هستند و پارچه‌های نرم و لوکسی برای طراحی آنها انتخاب شده است. همچنین از ویژگی‌های دیگر این استایل می‌توانیم به خارق‌العاده بودن و هنرمندانه بودن لباسها اشاره کنیم. هر فردی با هر سایزی و با هر تیپی می‌تواند از یکی از محصولات استایل لاگن لاک استفاده کند. شما در هر آب و هوایی و با توجه به فصل‌های مختلف سال می‌توانید از استایل لاگن لوک استقبال کنید. پارچه‌های سبک‌تر طراحی شده برای استایل لاگن لوک می‌تواند در تابستان بهترین انتخاب باشد. همچنین پنبه‌های سنگین‌تر و یا بافت‌های سنگین‌تر و گشاد می‌توانند در زمستان بهترین انتخاب برای استایل شما باشند.

چگونه استایل لاگن لوک بسازیم؟

چگونه استایل لاگن لوک بسازیم؟

ویژگی‌های بارز و اصلی استایل لاگن لوک چیست؟

برای آنکه بتوانید بهتر درک کنید لاگن لوک چیست، باید برای ساخت چنین استایلی قدم به قدم اقدام نمایید. بدین وسیله می‌توانید با ویژگی‌های بارز و اصلی این استایل نیز بیشتر آشنا شوید. در قدم اول باید یک لایه بالا و یک لایه پایین را بپوشید. شلوار یا دامن و یا یک بالاتنه ساده گشاد می‌تواند در ابتدایی‌ترین قدم به شما کمک کند. اگر فصل زمستان در پیش است سعی کنید از بافت‌های گشاد و جلیقه‌های بافتی برای بالاتنه استفاده کنید و لایه زیری را سنگین‌تر انتخاب کنید.

آموزش طراحی لباس با ارائه مدرک بین المللی 

قدم دوم برای ساختن استایل لاگن لوک چیست؟

شاید فکر کنید حال قدم دوم برای ساختن لاگن لوک چیست؟ در قدم دوم شما باید یک لایه میانی را در نظر بگیرید. پیشبندها، شیفت‌ها و حتی یک دامن ساده که بتواند روی شلوار یا دامن قرار بگیرد، می‌تواند ضرورت اصلی لاگن لوک را برای شما به نمایش بگذارد. سعی کنید از یک لباس رنگی‌تر نسبت به لایه قبلی استفاده کنید تا جذابیت ظاهری شمار افزایش یابد. لایه‌های دوم بهتر از ابریشم، کتان و یا پارچه نخی تهیه شده باشد. در قسمت بعدی شما باید از جلیقه، ژاکت استفاده کنید. سعی کنید در لایه رویی از رنگ‌های شادتر یا از پارچه های طرح دار استفاده نمایید تا ظاهر شما بیشتر به چشم بیاید.

قسمت جذاب ساختن استایل از اینجا آغاز می‌شود!!!

اگر در فصل زمستان هستید و دوست دارید بدانید بهترین گزینه برای ساخت استایل لاگن لوک چیست، باید عنوان کنیم که انتخاب یک ژاکت، کت کوتاه که دارای طرح‌های بسیار زیادی است و همچنین جذابیت استایل شماره افزایش می‌دهد، بهترین گزینه خواهد بود. در همین مرحله شما باید از لوازم جانبی متنوعی نیز برای سرگرم‌تر نبودن استایل خود برای دیگران استفاده نمایید. سعی کنید از یک کمربند استفاده کنید و لباسهای خود را دور کمرتان بپیچید. همچنین می‌توانید دور گردنتان از یک روسری ساده استفاده کنید و آن را شل روی گردنتان بیندازید. از انواع اکسسوری‌های شلوغ مانند گردنبندها و چند لایه گردنبند برای زیبایی بیشتر استایل‌تان استفاده کنید. پوشیدن نیم بوت‌ها با دامن‌های میدی می‌تواند استایل لاگن لوک شما را جذاب‌تر کنند. دستبندهای بزرگ، گوشواره‌های جذاب و موارد مختلف دیگر زیبایی استایل شما را دوچندان خواهند کرد.

کلام نهایی و نتیجه‌گیری

با توجه به آنکه معنی لاگن لوک چیست و استایل لاگن لوک را چگونه می‌سازند، را دریافتید، حال می‌دانید که باید از چه نوع پارچه‌هایی و چه نوع طراحی‌هایی استفاده کنید تا استایل جذاب لایه لایه‌ای را برای خودتان و دیگران بسازید. معمولاً لایه‌های زیرین، لایه‌های بدون طرح و ساده‌ای هستند که شامل جلیقه‌ها، بالاتنه ساده و یا دامن می‌شوند. قسمت رویی استفاده شده بر اساس فصل زمستان و یا فصل تابستان می‌تواند لایه‌های متعدد و یا لایه‌های کمتری باشند. لایه‌های رویی معمولاً لباس‌هایی هستند که کمی بلندتر هستند و روی باسن و قسمت کمر شما را می‌پوشانند اما لایه‌های دوم، سوم و یا چهارم باید به ترتیب کوچکتر شوند تا نمای لایه‌های زیرین از بین نروند. شما می‌توانید با طراحی نمونه‌های مختلف لباس برای طراحی استایل لاگن لوک اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

آموزش دوره طراحی لباساخبار صنعت مد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
×